mÄndag 25 september 2023

Lite kyligare morgon

Idag vakna vi till 5 grader ute, och ja det blir svalare och vĂ€xterna blommar igen 😊 helt knasigt.

StjÀrnflocka och kantnepeta vill blomma igen sÄ de Àr i full gÄng att blomma en andra gÄng vilket jag Àr sÄ glad för.

Jag tÀnkte jag skulle försöka torka hortensia och gör nu tvÄ varianter för att se om nÄgon av dem funkar. Den ena stod det att den ska stÄ i lite vatten i en vas Ä den e jag mest skeptisk för och den andra ska hÀnga upp och ner och den tror jag lite mer pÄ men vi fÄr se om de bÄda blir bra el om de bÄda blir bara visset.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Igelkottar i trÀdgÄrden

Nu har jag sett igelkottar i trÀdgÄrden som Äret innan sÄ vi fÄr hoppas att de stannar kvar och fÄr leva i lugn och ro nÀr smÄkottarna komme...