tisdag 10 oktober 2023

Omflytt är alltid på G

Ja som titeln säger så funderar jag konstant på att ändra i rabatter eller flytta något från ett ställe till ett annat. Så blev det med mitt så kallade rabattöga där jag vanligtvis har en cirkel i mitten med prästkragar och runt om den cirkeln så delar dahlior och gladioler plats. Men nu har jag grävt upp prästkragen och flyttat den och gladioler är redan upptagna för i år men de ska få flytta till en annan rabatt till nästa år och jag funderar på att göra om den sk. öga rabatten och bara ha dahlior där nästa år. Vet dock inte om det ska bli en cirkel istället eller om den ska bli större eller mindre. Men tankarna snurrar och jag har lite tid på mig att fundera.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hela tiden något nytt

Varje dag som man går ut och tittar till växterna så har det alltid hänt något nytt. Idag har potatisblasten börjat titta fram och nävor bör...