måndag 11 december 2023

Med så lite så blir det så fint

Skaffade mig en krans till dörren för jag orkade inte göra en själv i år som jag oftast gör. Brukar gå ut i skogen och skapa mig en krans i huvudet och sedan hem med det jag funnit och sätta ihop en krans. Det som är det bästa är att man kan egentligen bara kan ha en typ av grönt material som exempelvis buxbom om man har det i sin trädgård och sedan skapa en bra grund eller så kan man ta det som finns tillgängligt. Sen är det upp till varje person att skapa. Ibland har jag små figurer och kanelstänger i kransen och gärna röda band för det skapar magi på en gång.

Börja skapa vet ja 😊🎄



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hela tiden något nytt

Varje dag som man går ut och tittar till växterna så har det alltid hänt något nytt. Idag har potatisblasten börjat titta fram och nävor bör...