tisdag 23 januari 2024

Ritade lite idag

Idag satt jag och rita lite på mina idéer inför vårens projekt. Det lär ju bli lite annorlunda och en hel del jobb med att gräva och göra om men om allt lyckas så blir det nog bra tänker jag.

Det är roligt att få skapa lite nytt men ändå ha det gamla kvar med nya delar som tillkommer och några gamla som försvinner. Sen kanske inte allt kommer att blomma i år då växterna kan behöva lite tid att återhämta sig efter chocken att grävas upp och bli av med lite rötter men jag väntar hellre och hoppas att det blir bra. Annars har jag en anledning att göra om och det är helt ok för mig.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hela tiden något nytt

Varje dag som man går ut och tittar till växterna så har det alltid hänt något nytt. Idag har potatisblasten börjat titta fram och nävor bör...