måndag 22 maj 2023

Asiatiskt tema är spännande och annorlunda


Jag fick för mig att jag ville ha lite asiatiskt tema i en del av trädgården och jag har under åren försökt skapa det och det börjar så smått komma igång. Det är så roligt att gå där och titta på allt som växer och det blir så annorlunda än andra delar i trädgården.
Jag har skapat detta med hjälp av sten och växter som kan skapa en asiatiskt atmosfär som ex. bambu, perukbuske, zebragräs och japansk lönn.  Vattentema är ju även det en aisiatisk del så jag har ett fågelbad som småfåglarna gärna besöker med att bada och dricka.














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hela tiden något nytt

Varje dag som man går ut och tittar till växterna så har det alltid hänt något nytt. Idag har potatisblasten börjat titta fram och nävor bör...